KONTAKT

AKTUALNOŚCI

SECO Biuro Inżynierskie Systemy Pomiarowe i Monitorujące Sebastian Kowalik

NIP: 6781735879

 

tel:

+48 501 00 82 88

email:

info@bezprzewodoweczujniki.pl

 

adres:

ul. Wyciąska 55 31-998 Kraków

NASZA OFERTA

   Zobacz przykłady zastosowań >>

PRZEWOŹNICY WYKORZYSTUJĄCY SYSTEM

 

 

FRANCJA - SNCF

WŁOCHY - TRENITALIA

 

 

CECHY BEZPRZEWODOWEJ WIBRODIAGNOSTYKI

 

Bezprzewodowe akcelerometry dedykowane do detekcji wstrząsów i pomiaru drgań - wibrodiagnostyka

Działanie sieci czujników zsynchronizowane w czasie

Wbudowany rejestrator danych umożliwiający przechowanie nawet do 8 mln punktów pomiarowych

Wodoszczelna obudowa IP67

Całkowicie autonomiczny system z baterią akumulatorową

Doskonałe połączenie radiowe dzięki specjalnej konstrukcji anten, rozwiązanie opracowane przez BeanAir

 

Pomiar przechyłu

BeanDevice® Hi-INC

Pomiar drgań

BeanDevice® AX-3D

pomiar przechyłu i odchylenia
pomiar drgań

Diagnostyka infrastruktury kolejowej i tramwajowej (detekcja miejsc uszkodzeń przewodów jezdnych, torów, podtorza) 

 

Oferujemy usługi diagnostyki stanu technicznego przewodów jezdnych, torów i podtorza. Ofertę dedykujemy operatorom infrastruktury jak i właścicielom taboru.

Zainteresowane firmy współpracą prosimy o kontakt.

USŁUGI POWIĄZANE

kontroler sieci bezprzewodowych sensorów

PRODUKTY POWIĄZANE

pomiar wstrząsów

Oprogramowanie PC - zarządzanie i kontrola

DETEKCJA USZKODZENIA

Alarm o wystąpieniu wstrząsu jest wysyłany wraz z pozycją pojazdu.

 

Bramka/kontroler

BeanGateway®

 

Powiązanie danych z pozycją pojazdu - GPS

analiza drgań i wstrząsów pantografu
kontroler wsn

Pomiar wstrząsów BeanDevice® AX-3DS

ZASADA DZIAŁANIA - WIBRODIAGNOSTYKA

 

Drgania ślizgacza pantografu wywołane uszkodzeniem przewodów jezdnych mierzone są za pomocą bezprzewodowego czujnik wstrząsów, dane przetwarzane są przez kontroler/bramkę która podłączona jest z komputerem z zainstalowanym oprogramowanie do analizy danych i zarządzania siecią czujników. Powiązanie wstąpienia wstrząsu ślizgacza z lokalizacją GPS pojazdu określa miejsce uszkodzonej linii, oprogramowanie alarmuje użytkownika o wystąpieniu wstrząsu rejestrując pomiar i wysyłając emaila. Monitoring torów realizowany jest wg. tej samej zasady, dodatkowo stosując czujnik przechyłu możliwe jest zlokalizowanie uszkodzeń podtorza (podmycia i rozmycia, utrata stateczności skarp, murów oporowych). Wibrodiagnostyka stanu sieci trakcyjnej jest stosowana przez wielu zagranicznych przewoźników. 

 

ocena stanu technicznego torów
pomiar drgań i wstrząsów

Zdalny przesył danych

Protokuł MODBUS - możliwość integracji czujników z wewnętrznym systemem sterowania i diagnostyki pojazdu

Dynamika wózka kolejowego

Uszkodzeni pantografu

Pomiar drgań

bezprzewodowy pomiar temperatury

Czujnik temperatury na podczerwień

bezprzewodowy pomiar temperatury

Pomiar wstrząsów

Pomiar przechyłu

Programmable Logic Controller

ModBus TCP

ModBus RS232 / RS485

modbus WSN
bezprzewodowy czujnik temperatury i wilgotności
bezprzewodowy pomiar temperatury
kontroler WSN

Bezprzewodowe czujniki

Kontroler

Oprogramowanie

kontroler wsn
sieci bezprzewodowych czujników WSN

BUDOWA SYSTEMU DO WIBRODIAGNOSTYKI STANU TECHNICZNEGO

 

System wibrodiagnostyki składa się z trzech głównych elementów: bezprzewodowych czujników BeanDevice®, kontrolera BeanGateway® i oprogramowania BeanScape®.

 

MONITORING STANU TECHNICZNEGO INFRASTRUKTURY KOLEJOWEJ I TRAMWAJOWEJ

 

System oparty o bezprzewodowe czujniki wstrząsów, drgań i przechyłu pozwala ciągle monitorować stan przewodów jezdnych oraz torów przez pomiar drgań spowodowanych powstałymi defektami i zużyciem. Uszkodzenia elementów zawieszenia przewodów jezdnych, uchwytów, izolatorów, izolatorów sekcyjnych wykrywane jest w postaci detekcji wstrząsu ślizgacza pantografu podczas kontaktu z uszkodzoną częścią linii zasilającej. Pomiar drgań wózka jezdnego oraz przechyłu umożliwia diagnostykę stanu torów. Powiązanie danych pomiarowych z pozycjonowaniem GPS umożliwia łatwą lokalizację uszkodzonych odcinków. Możliwość przesyłu danych pomiarowych przez router 3G/4G w dowolne miejsce z dostępem do internetu pozwala zdalnie monitorować stan techniczny. 

 

Zastosowanie systemu umożliwia wyeliminowanie kosztownych awarii infrastruktury oraz przestojów poprzez optymalne planowanie remontów / prac utrzymania ruchu na podstawie otrzymanych danych (metodologia predykcyjnego utrzymania ruchu – Predictive Maintenance (PdM)).

 

BEZPRZEWODOWY CZUJNIK PRZECHYŁU

BEZPRZEWODOWY CZUJNIK DRGAŃ

BEZPRZEWODOWY CZUJNIK WSTRZĄSÓW

SYSTEM DIAGNOSTYCZNY DO OCENY STANU TECHNICZNEGO KOLEJOWYCH I TRAMWAJOWYCH LINII ZASILAJĄCYCH I TORÓW

pomiar wstrząsów i drgań pantografu
chmura
ZAMÓW KATALOG
ZAMÓW
ZAMÓW
Formularz został wysłany - dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Umów się na prezentację systemu

SIECI CZUJNIKÓW BEZPRZEWODOWYCH

DO MONITORINGU KONSTRUKCJI


 

Łatwe w instalacji oraz obsłudze systemy inteligentnych bezprzewodowych czujników do monitorowania stanu technicznego konstrukcji, maszyn, parametrów procesów oraz środowiska.

Otrzymane dane pomiarowe ułatwiają podejmowanie decyzji oraz wspomagają procesy zarządzania ryzykiem poprawiając bezpieczeństwo oraz niezawodność.

Bezprzewodowe urządzenia pomiarowe dedykowane dla technologi Internetu Rzeczy (IoT).

Monitorowanie stanu technicznego konstrukcji

Monitoring stanu technicznego

Monitoring środowiska

Badania i pomiary

Monitoring łańcucha chłodniczego

Monitorowanie procesów